Cookies

Betaalmethoden

Als je bij ons online bestelt, kun je kiezen uit de volgende betaalmogelijkheden:

  • Bancontact
  • Overschrijving
  • Creditcard: we accepteren Visa, Mastercard, American Express
  • PayPal (2,3% toeslag)
  • Klarna (achteraf betalen)
  • Cadeaukaart (Fixami cadeaukaart)

Kom je jouw bestelling in de showroom ophalen? Daar kun je contant betalen, pinnen, met creditcard of met een cadeaukaart betalen. Andere betaalmethoden zijn niet mogelijk in de showroom. Let op: als je hebt gekozen voor Klarna of PayPal, kan je jouw bestelling niet op komen halen.

Achteraf betalen met Klarna

Je kunt bij ons achteraf betalen met Klarna. Je plaatst je bestelling nu en je betaalt op een later moment. Je kunt tot en met 30 dagen na aankoop betalen zonder extra kosten.

Zodra je bestelling is bevestigd, stuurt Klarna je een betalingsherinnering met instructies over hoe je kunt betalen. Voltooi je betaling voor de vervaldatum online of in de Klarna-app.

Cadeaukaarten

Je kunt bij ons ook betalen met onze eigen cadeaukaart. Kies dan bij de betaalmethoden voor de optie 'cadeaukaart'.

Benieuwd hoeveel er op je cadeaukaart staat? Check je saldo hier.

Mijn betaling is mislukt, wat nu?

Wat vervelend dat je betaling is mislukt. Er kunnen verschillende redenen zijn waarom je betaling is mislukt, mede afhankelijk van je betaalmethode.

Is je betaling via Bancontact mislukt?

Kijk eerst of het geld wel is afgeschreven. Zo niet, dan kun je een nieuwe bestelling plaatsen. Als het geld wel is afgeschreven en je binnen een uur geen orderbevestiging ontvangt (controleer ook jouw spambox), neem dan contact met ons op.

Wordt jouw betaling via Visa/Mastercard/American Express/PayPal geweigerd?

Waarschijnlijk heeft jouw betaling de fraude-detectie niet doorstaan. We hebben vanwege jouw privacyrecht geen inzicht in de precieze reden voor deze weigering. We raden je aan de bestelling opnieuw te plaatsen en een andere betaalmethode te kiezen.

Kortingscodes

Bij het plaatsen van je bestelling kun je je kortingscode invoeren. Je vindt deze mogelijkheid in je winkelwagen onder de groene bestelkop. Klik op 'Kortingscode invoeren' en voeg jouw code toe.

Werkt jouw code niet? Dan is de code niet langer geldig of voldoet de inhoud of het totaalbedrag van je winkelwagen niet aan de voorwaarden die zijn gesteld om de code te kunnen gebruiken.

Als je eenmaal hebt afgerekend is het niet meer mogelijk om je kortingscode te gebruiken. Je kunt jouw kortingscode dan gebruiken bij de volgende bestelling.

Betalen als zakelijke klant

Ben je een zakelijke klant en wil je graag een offerte of bestellen op rekening? Dat kan! Bekijk meer informatie op onze pagina voor zakelijke klanten.

Facturen

Je ontvangt jouw factuur per e-mail op het moment dat de bestelling wordt verzonden, dus niet op het moment dat je de bestelling plaatst. Toch geen factuur ontvangen? Wellicht is de e-mail in de map spam/ongewenste mail beland.

Zodra je bestelling wordt verzonden, kun je jouw factuur ook vinden in jouw account. Onder 'Bestellingen' selecteer je de order, via 'Bekijk bestelling', waarvan je de factuur wilt zien. Onderaan het overzicht kun je jouw factuur downloaden.