Garantie
Fixami heeft vertrouwen in zijn producten en biedt een uitstekende garantie voor professionele en niet-professionele gebruikers van het product. Hieronder vind je gemakkelijk en snel wat je van ons en onze merken mag verwachten. Onderaan de pagina kan je ook direct jouw garantieafhandeling regelen.
Ga naar het online garantieformulier >
Heb je een beschadigde of incomplete levering?
Wij proberen er alles aan te doen om jouw bestelling in goede orde bij je af te laten leveren. Toch kan het zo zijn dat er een product is beschadigd of dat er iets ontbreekt. Graag adviseren wij je na ontvangst van jouw bestelling deze te controleren op eventuele schade en/of onvolledigheid. Komt de bestelling niet overeen met de op de site gecommuniceerde leveringsomvang? Is er iets fout gegaan? Vul dan uiterlijk binnen 2 maanden na ontvangst het retourformulier in. We gaan dan voor jou aan de slag om het zo snel mogelijk op te lossen.
Ga naar het online retourformulier>
Hoe werkt de garantie van Fixami?
Fixami geeft je op alle bij ons aangekochte machines 2 jaar garantie. Er zijn merken die een verlengde garantietermijn tot wel 3 jaar bieden. Registreren bij de fabrikant voor de verlengde garantie is daarvoor in sommige gevallen nodig. Indien een product dat binnen de garantieperiode valt niet meer gerepareerd kan worden, kan Fixami besluiten een afschrijving toe te passen.
Voorwaarden ter beoordeling Mocht jouw product binnen deze garantieperiode defect raken ten gevolge van materiaal- of constructiefouten, dan garandeert Fixami de kosteloze vervanging of reparatie van alle defecte delen of het gehele apparaat, zulks ter beoordeling van Fixami, op voorwaarde dat:
Mocht na onderzoek van de leverancier blijken dat het defect niet onder de garantie valt dan zijn de kosten voor de klant.
Gratis retour Nadat wij jouw garantieaanvraag bevestigd hebben ontvang je van ons een label waarmee je het artikel gratis aan ons kunt retourneren. Uiteraard kan je het defecte artikel ook afgeven in onze showroom aan de Zevenheuvelenweg 25 te Tilburg, Nederland.
Let op! Slijtage door gebruik en verbruiksartikelen vallen buiten de garantie.
Mijn product is defect, wat nu?
Wij streven ernaar om jouw garantieafhandeling op een zo efficiënt mogelijke wijze af te handelen. Daarom vragen wij je het onderstaand formulier zo volledig mogelijk in te vullen. We nemen hierna binnen 1 werkdag contact met je op omtrent de afhandeling van jouw garantieaanvraag.
1. Vul hieronder het garantieformulier in.Jouw aanvraag komt dan rechtstreeks bij de garantie-medewerkers uit.
2. Binnen één werkdag nemen de garantie-medewerkers jouw aanvraag in behandeling.Je kan het defecte product aan ons retourneren.
3. Jouw product wordt bij ons bezorgd.Wij gaan er direct mee aan de slag en sturen het indien nodig naar de leverancier.
4. Jouw product is gebruiksklaar bij ons bezorgd.Vervolgens verzenden we het product direct naar jou.