Klantenservice
Zelf regelen?
Regel je zaken gemakkelijk zelf.
We zijn er voor je
Kies het onderwerp dat van toepassing is. En vind zo de hulp die je zoekt.
Ruilen en retourneren
Bestellen
Betalen
Bezorgen en afhalen
Garantie
Overig
Veelgestelde vragen
Vind antwoorden op veelgestelde vragen.
De belofte 'voor 22u besteld = morgen geleverd' geldt enkel voor producten die uit voorraad leverbaar zijn. De levertijd staat bij ieder product afzonderlijk en in jouw orderbevestiging vermeld. Als in jouw orderbevestiging geen levertijd vermeld staat raden wij aan de trackingcode van de vervoerder te volgen.
Dat is geheel afhankelijk van de voorraadstatus van de door jou bestelde producten. Indien voorradig en van maandag tot en met vrijdag vóór 22u besteld en betaald, wordt jouw pakket meestal de volgende werkdag (of zaterdag) door PostNL of DHL aangeboden. Orders die in het weekend worden geplaatst, dit betreft vrijdag ná 22u tot en met zondag, zullen in de regel op maandag verzonden worden. Voor palletzendingen en stukgoederen met afwijkende vorm geldt: als je de artikelen van maandag tot en met vrijdag voor 17u uur heeft besteld en betaald, wordt jouw pakket meestal de volgende werkdag door de transporteur aangeboden. Orders die in het weekend worden geplaatst, dit betreft vrijdag na 17u uur tot en met zondag, zullen in de regel op maandag verzonden worden. Betreft het producten die niet op voorraad zijn, dan staat de levertijd op de website en in jouw orderbevestiging vermeld.
PostNL verzendingen binnen België (van 0 tot 31,5 kg) zijn gratis voor bestellingen vanaf €50,-. Voor bestellingen tot €49,99 betaal je €8,95 verzendkosten. Je kan jouw pakket ook laten leveren op een DHL-servicepoint. Weegt een product 31,5 kg of meer? Dan wordt jouw bestelling als palletzending verzonden. Palletzendingen via Transmission (vanaf 31,5 kilo) van bestellingen vanaf €100,- zijn gratis. Voor palletzendingen van bestellingen onder €100,- betaal je €29,95 verzendkosten. Stukgoederen (producten die te groot zijn voor reguliere verzending via PostNL of DHL, maar niet op een pallet verzonden hoeven te worden), worden wel als palletzendingen verzonden via TransMission. Hiervoor betaal je ook €29,95 verzendkosten.
Als je een e-mail hebt gehad dat de bestelling naar je onderweg is, kunnen we het pakket niet meer tegenhouden. Wanneer jouw bestelling niet verzonden is, kan deze nog geannuleerd worden. Neem hiervoor contact met ons op via chat. Let op, speciaal voor jou op kleur gemaakte producten kunnen niet geannuleerd worden. Is je pakket al wel verzonden dan adviseren wij je de bestelling toch aan te nemen en via de website jouw retour aan te vragen.
Vul hiervoor ons online retourformulier in. Op het moment dat wij jouw retouraanvraag bevestigen ontvang je per mail een retourlabel waarmee je kan retourneren. Als het product door ons is ontvangen en wij constateren dat het product niet gebruikt is, dan ontvang je het aankoopbedrag retour.